Wilhelmina meets Percussion

Op zaterdag 26 november 2016 geeft het fanfareorkest van Muziekvereniging Wilhelmina Numansdorp het grote jaarlijkse Najaarsconcert. Dit vindt plaats in de sporthal Cromstrijen te Numansdorp en start om 20 uur.

Het Najaarsconcert heeft dit jaar als thema "Wilhelmina meets Percusion". Als speciale gasten zijn voor deze avond namelijk het Lip Stick Percussion Duo uitgenodigd. Dit talentvolle duo, bestaande uit Maria Martpay en Laura Trompetter, vond elkaar tijdens hun slagwerkstudie aan Codarts, het Rotterdamse Conservatorium, en vormden het jongste vrouwelijke slagwerk duo ter wereld.

Samen met het orkest van Wilhelmina, onder leiding van dirigent Martijn Krijnen, brengen zij een aantrekkelijk avondvullend programma, waarbij de dirigent, muziekcommissie en gasten er alles aan gedaan hebben om er voldoende verrassende elementen in aan te brengen. De presentatie is in de vakkundige handen van Petra van Rossum.

Het belooft een mooie en afwisselende muzikale avond te worden. Kaarten zijn te koop in de voorverkoop ad € 12,- per stuk in Numansdorp bij PLUS Supermarkt en Drogist Les Deux of aan de zaal (ad € 14,- per stuk).