Nieuwjaarsconcert zondag 6 januari 2019

Op zondag 6 januari 2019 vond het traditionele nieuwjaarsconcert van Muziekvereniging Wilhelmina plaats. Verschillende muziekvrienden waren aanwezig om te genieten van de optredens van de verschillende afdelingen van de vereniging. Tijdens dit concert lieten eerst de samenspelgroep en het jeugdorkest van zich horen. Hierna was het de beurt aan de drumband en het fanfare-orkest.

Tussendoor werd de vrijwilliger van het jaar benoemd. Deze keer werd Jeffrey de Smalen benoemd tot vrijwilliger van het jaar: Altijd een vaste kracht bij het ophalen van het oud papier.

Tot slot werd een drietal leden gehuldigd, die bij elkaar 110 jaar lid zijn. Erevoorzitter Geraldo Janssen mocht hen huldigen en vele mooie woorden over hen uitspreken. Tijdens deze plechtigheid werd eerst aandacht geschonken aan Dennis van der Burg, 25 jaar lid. Hierna volgde Robert Groenewoud, 40 jaar lid. Als laatste werd Ad Tieleman gehuldigd, hij is maar liefst 50 jaar muzikant!

Jubilarissen

Zie het foto album voor meer foto's van het nieuwjaarsconcert.

Muziekvereniging Wilhelmina start het nieuwe jaar weer met verschillende nieuwe plannen en concerten! Zie hiervoor de agenda.